En l’actual era digital, dominar el comerç electrònic s’ha tornat crucial per a qualsevol negoci que desitgi créixer i mantenir-se competitiu. Internet no sols obre les portes a un vast mercat global, sinó que també ofereix eines poderoses per a optimitzar recursos i expandir la presència més enllà de les fronteres físiques. Conscients d’aquestes oportunitats, el Ministeri de Treball i Economia Social subvenciona el curs “Comerç en Internet: Optimització de Recursos”. Aquesta iniciativa està dissenyada específicament per a dotar als comerciants i empresaris de les habilitats necessàries per a triomfar en l’entorn digital. Més que només aprendre, aquest curs els brinda l’oportunitat única d’explorar i capitalitzar tot el potencial del comerç electrònic.

Durant el curs, els participants aprendran a analitzar com internet pot millorar els resultats empresarials, utilitzant eines per a reduir costos, augmentar ingressos i atreure més clients. A més, s’enfocaran en tècniques fonamentals per a la presència en xarxes socials i com generar ingressos a través del comerç electrònic.

Inscripció i detalls del curs

Aquest curs està dissenyat per a treballadors per compte d’altri, autònoms i persones en ERTO del sector comercio. S’imparteix en modalitat en línia i té una durada de 90 hores. Després de superar el curs amb èxit, els participants rebran una doble titulació:

• Diploma d’aprofitament en el qual s’inclourà el logotip del Ministeri de Treball i Economia Social, en tractar-se d’una especialitat inclosa en el fitxer del SEPE (Servei Públic d’Ocupació Estatal).
  • Títol certificat per la Universitat Nebrija: Amb aquest curs s’obtenen 4 crèdits Universitaris Europeus (ECTS) puntuables en concursos oposició, trasllats, bosses de contractació, oposicions i places interines.

Per a sol·licitar plaça i consultar la resta de les accions formatives, convidem a totes les persones interessades a visitar: https://www.cursosfemxa.es/comercio-ace

Està a disposició per a qualsevol consulta, el telèfon gratuït 900 100 957, WhatsApp 619 926 324 i el correu electrònic atencionalumno@femxa.com

Deixar un comentari