ELS NOSTRES SERVEIS
Al Gremi de Comerciants de Electrodoméstics, oferim una amplia gama de serveis gratuits per el nostres associats, i d’altres serveis mes complexes que oferim amb un cost molt reduït. Aquests son els serveis que oferim als nostres associats:
Assessorament i resolució de consultes en l’àmbit laboral i de la seguretat social
- Alta d’empreses a la seguretat social i de nous números patronals.
- Alta mútua patronal.
- Llibres d’inspecció de treball.
- Alta, variacions i baixes de treballadors a la seguretat social.
- Contractes de treball.
- Rebuts de salaris i liquidacions de la seguretat social
- Realització de cartes de preavís i càlcul de quitances.
- Altes, Baixes i variacions d’Autònoms.
- subvencions i bonificacions de contractes de treball.
- Aplaçaments i devolucions de quotes de la seguretat social
- Règims especials (autònoms, treballadors de la llar, etc).
- Documentació d’altes i baixes de la IT i de comunicats d’accidents de treball
- Càlcul i confecció dels endarreriments de conveni.
Serveis de gestoria amb cost reduït
- Comptabilitats s/volum negoci
- Enquadernació i registre de llibres al Registre Mercantil.
- Impost de societats.
- Dipòsit de comptes.
- Confecció de nòmines i Seguretat social (segons els treballadors)
Assessorament i resolució de consultes en l’àmbit fiscal
- Assessorament fiscal permanent i resolució de totes les consultes.
- Contestació de requeriments i interposició de recursos.
- Assistència i representació a les inspeccions fiscals.
- Estudi i càlcul de:
- Impost sobre Societats.
- Impost sobre la Renda i Patrimoni de Particulars.
- Activitats professionals o empresarials
- Règim de mòduls
- Estimació directa simplificada
- Estimació directa normal
- Aprofitant tots els avantatges fiscals mitjançant un seguiment constant
- Confecció i presentació d’aquests impostos
- Realització i gestió fiscal de totes les declaracions:
- Impost sobre Societats i pagament a compte
- Impost sobre la Renda i Patrimoni i pagaments a compte
- Declaracions d’IVA
- Operacions intracomunitàries
- Declaració d’IAE (Impost sobre Activitats Econòmiques)
- Declaració d’ingressos i pagaments
- Declaracions de retencions de capital, treball i lloguer
- Altes, modificacions i baixes del cens
- Sol·licitud d’etiquetes
- Sol·licitud de certificats d’Hisenda, etc
- Liquidacions trimestrals i anuals d’IRPF
- Certificats de renda.
Assessoria Legal
- Assesorament en la constitució, manteniment, modificació (compravenda de participacions, canvis estatutaris) i dissolució de societats
- Assessorament i aplicació d’ordenances municipals
- Tramitació de subvencions
A través de l’enviament de circulars el gremi li ofereix informació constant i puntual de totes les disposicions legals o noticies d’interès del sector i activitats de la pròpia entitat.
Telefònicament, per correu electrònic o be personalment, els associats poden sol·licitar informació o documentació de qualsevol tema relacionat amb el sector.
El Gremi com a entitat, i tots els serveis estan sempre disposats a intervenir en defensa dels interessos generals del sector. La Junta Directiva i les diferents comissions de treball analitzen cada cas i marquen les línies d’actuació.
Alguns dels temes en els que el podem ajudar:
- Assessorament en tema d’arrendaments
- Reclamacions de quantitats
- Defensa juridica
- etc…
El Gremi ha destacat la importància l’ àmbit de la representació i ha procurat des de la seva creació, participar en tots els organismes que podien ajudar a la realització dels seus objectius i finalitats proposades.
Representació i actuació davant dels organismes oficials (Administracions i empreses de subministrament) i redacció de recursos i reclamacions.