Des de l’Agència Catalana de Consum, han iniciat una campanya de foment de l’arbitratge de consum adreçada a les empreses, per fomentar l’adhesió al sistema arbitral de consum. Com sabeu, l’arbitratge de consum és una forma ràpida, gratuïta, objectiva i imparcial per resoldre els conflictes entre les empreses que proveeixen béns i serveis al consumidor final i els seus clients.

Des de la perspectiva dels consumidors, l’adhesió d’un establiment a l’arbitratge de consum es visualitza com un compromís i una garantia a tenir en compte en el procés d’elecció.

Des de la perspectiva de les empreses, l’adhesió a l’arbitratge de consum comporta un distintiu de qualitat, una imatge de transparència i un avantatge competitiu.

Si voleu adherir-vos al sistema arbitral de consum, per tal d’oferir un compromís de confiança i estàndards de qualitat addicional envers els vostres competidors i, alhora, atorgar als vostres clients una garantia de franquesa i satisfacció del client, només cal que ens ho digueu, i us ajudarem a adherir-vos.

Descarrega el procediment d’arbitratge en PDF