En una empresa no sols és important conèixer el producte i els serveis que s’ofereixen, si no que també, és de gran importància tenir coneixements i habilitats relacionats amb el marc jurídic, econòmic i financer del projecte.

Tant emprenedors com treballadors, han de tenir en compte els aspectes legals de l’empresa, per a saber com és el rang d’acció, ja sigui per a iniciar o per a mantenir la seva activitat.

Igualment, tenir i conèixer el pla d’empresa ens pot ser de gran utilitat per a avaluar la seva viabilitat tècnica, econòmica i financera, al mateix temps que ens servirà com a carta de presentació davant tercers.

En aquest sentit, el Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya i el Ministeri de Treball i Economia Social ofereixen el curs 100% subvencionat d’emprenedoria, enfocat a dotar als participants amb coneixements i habilitats relacionats amb el marc jurídic, econòmic i financer de gestió de persones, així com les habilitats necessàries per a muntar la seva pròpia empresa.

Aquesta formació abasta tots els aspectes primordials que han de tenir en compte en una empresa des de l’aspecte llegar i financer per al seu bon funcionament.

Poden accedir persones treballadores per compte d’altri, en ERTO, autònomes i aturades de Catalunya.

El curs és totalment subvencionat, per la qual cosa no representa cap cost, NO és bonificat i NO es resten crèdits de formació.

Aquest curs s’imparteix en modalitat en línia, sense horaris fixos, sense desplaçaments i amb l’ajuda de tutors experts en la matèria.

La inscripció es troba oberta i les places són limitades. Les persones poden sol·licitar plaça i obtenir més informació sobre el curs en la pàgina web: https://www.cursosfemxa.es/catalunya-ace

Per a qualsevol consulta o dubte, està a la disposició de les persones interessades el telèfon gratuït 900 100 957, el WhatsApp 619 926 324 i el correu electrònic atencionalumno@femxa.com