En el dinàmic món del comerç d’electrodomèstics, els canvis són constants i veloços. Donada la importància de mantenir-se al dia en un entorn tan dinàmic, sorgeix una oportunitat única: formació 100% subvencionada pel Ministeri de Treball i Economia Social amb una àmplia varietat de cursos en línia i gratuïts.

En un mercat on el comerç electrònic i les estratègies digitals estan transformant les dinàmiques empresarials, és essencial que les empreses d’electrodomèstics s’adaptin a aquestes noves tendències per a mantenir la seva competitivitat. Des del creixement del Live Shopping fins a les innovadores estratègies de màrqueting en línia, oferir una experiència excepcional al client s’ha tornat crucial per a l’èxit empresarial. Aquí és on la formació exerceix un paper vital.

Aquesta oportunitat de formació proporcionarà les habilitats necessàries per a sobresortir en un mercat en constant canvi, assegurant que el teu negoci d’electrodomèstics es mantingui a l’avantguarda de la indústria.

A continuació, et presentem els avantatges dels cursos:

• Especialitats del SEPE: Tots els cursos estan dissenyats per experts del SEPE, garantint la qualitat i rellevància de la formació.
  • Diploma en finalitzar: En completar amb èxit la teva formació, rebràs un prestigiós diploma reconegut pel SEPE, que valguda els teus coneixements i habilitats adquirides.
  • Modalitat en línia sense horaris: Gaudeix de la flexibilitat d’estudiar des d’on vulguis i en l’horari que més et convingui. Els nostres cursos s’imparteixen completament en línia, permetent-te avançar al teu propi ritme.
  • Suport continu de tutors especialitzats: No estàs només en el teu viatge d’aprenentatge. Tindràs tutors altament capacitats estaran disponibles per a brindar-te orientació i suport durant tot el procés de formació, assegurant que abastos els teus objectius amb èxit.

Com sol·licitar els cursos gratuïts?

La inscripció als cursos disponibles es pot realitzar des de la següent pàgina: https://www.cursosfemxa.es/comercio-ace

Està a la disposició de les persones interessades que tinguin qualsevol consulta, el telèfon gratuït 900 100 957 i el correu electrònic atencionalumno@femxa.com